alt=

Розробка схем навантаження в залізничних перевезеннях дуже важлива.

⇒ЗАЯВКА⇐

Залізничний транспорт вважається найпопулярнішим варіантом транспортування спец продукції та негабаритних вантажів. Але перед тим як надсилати продукцію на транспортері або платформі. Як правило, потрібно обов’язково розробити схему навантаження. Тільки за рахунок грамотного та акуратного вирішення цього завдання, можливе забезпечення безпеки руху та збереження вантажу.

Схема навантаження на платформу або транспортер може відрізнятися (як правило, це обумовлюється габаритними особливостями продукції та технічними параметрами). За рахунок готового проекту, що включає розроблені креслення навантаження та наявність розрахунково-пояснювальної записки, де вказуються всі параметри продукції, що перевозиться. Відповідно, можливі гарантії своєчасної доставки вантажу до пункту призначення.

Розробка схем навантаження проводиться у кілька етапів:
  1. По-перше, облік розміру та маси товару, що перевозиться.
  2. А також прийом до відома сумарної ваги продукції, кріпильних елементів у тому числі.
  3. І безпосередньо облік характеристик рухомого складу, який планується використовувати у процесі транспортування.
  4. І ще розробка креслення рухомої одиниці із зазначенням точного розташування кріпильних елементів та продукції.
  5. Не менш важливий момент. Як приділення особливої ​​уваги технічним параметрам кріпильних складових, а саме – їх сумарній кількості та матеріалу, з якого вони виготовляються.
  6. Зрештою, облік пункту кінцевого призначення та місця відправлення.

Слід пам’ятати, що правильне складання вантажної схеми впливає на загальну ефективність транспортування продукції.

Існує певний список вимог, які пред’являються до схеми навантаження на рухомий склад:
  • По-перше, зображення цього складу допущено в масштабі 1:50. Тобто у простішому вигляді. І так само, у схемі платформи допускається відсутність у головному форматі на кресленнях бічних бортів. Ну і з торцевого боку бортів. І ще, у вигляді зверху прийнятне зображення стану поріжку та торцевих дверей. Відповідно, обрис одиниці вантажу на схемах повинен забезпечувати присутність ясного уявлення ро габарити. А так само, формі завзятої та опорної поверхні. І їхнє розташування щодо вагонів.
  • По-друге, порядок оформлення кріплення продукції здійснимо за списком вимог ЄСКД до складального креслення та монтажної схеми.

На закінчення можемо констатувати, що для своєчасного та якісного виконання всього комплексу робіт, який пов’язаний із узгодженням вантажних схем, як правило, використовуються широко інноваційні засоби. Зокрема, сучасне програмне забезпечення. Відповідно, весь процес розробки схем навантаження виконується за правилами та нормами вантажоперевезень щодо ДСТУ зі СНІПу. І обов’язково розроблена схема навантаження підлягає погодженню з адміністрацією залізниці. Яка відповідає за збереження вантажу та забезпечує безпеку руху на всьому шляху прямування.

+38 098 593 45 26